Alimentele care te ajută să scapi de grăsimea de pe abdomen

Pierderea grăsimii abdominale este unul dintre cele mai dorite obiective întâlnite în rândul femeilor. Cercetările sugerează legături puternice cu afecțiuni precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea acestei grăsimi poate avea beneficii semnificative asupra sănătății, dar care în același timp vă oferă confortul de care aveți nevoie pentru a vă simți bine în propriul corp. Iată o listă cu cele mai bune alimentele care încurajează pierderea kilogramelor de pe abdomen. 

Avocado 

Potrivit unui studiu, persoanele care includ avocado în dietă tind să mănânce mai puțin pe parcursul zilei. Doar o jumătate de avocado pe zi este suficient pentru a obține 10 grame de grăsimi mono-saturate sănătoase care opresc zahărul să ajungă în sânge, împiedicând ulterior  stocarea stocarea în jurul secțiunii mediane. 

Nu numai că aceste grăsimi sănătoase ajută la prevenirea balonării, dar ajută și la absorbția de carotenoizi, compuși care luptă împotriva cancerului găsiți în fructele și legumele pigmentate, cum ar fi roșiile, morcovii, spanacul și dovleceii de iarnă. 

Bananele 

Fructul conține 422 de miligrame de potasiu, un mineral care poate ajuta la limitarea cantității de sodiu din organism, carbohidrați, fibre, nutrienți și antioxidanți esențiali. O banană cd mărime medie furnizează aproximativ 105 de calorii.

Cu toate acestea, unii oameni se îngrijorează că fructele bogate în zahăr, cum ar fi bananele, pot îngrășa. Majoritatea fructelor conțin aproximativ 90% carbohidrați, ceea ce înseamnă că au un conținut mai mare de zahăr. Nu uitați că fructele sunt o parte esențială a unei diete echilibrate, deoarece oferă beneficii nutriționale vitale. 

Iaurtul 

Cercetătorii au descoperit că adulții obezi care au consumat trei porții de iaurt fără grăsimi pe zi, ca parte a unei diete cu calorii reduse, au pierdut cu 22% mai multă greutate și cu 61% mai multă grăsime corporală decât cei care au redus aportul de calorii și nu au consumat calciu. De asemenea, cei care au consumat iaurt au pierdut cu 81% mai multă grăsime în zona stomacului decât cei care nu au mănâncă. 

Sursă: cbsnews.com

Articolul precedent

Coacăzele negre: beneficii și utilizări

Cât de eficiente sunt dietele anti-îmbătrânire?

Articolul urmator
Termeni si conditii | Politica Cookie