Rețelele de socializare ajută la reducerea consumului de carne

Un nou studiu al Universității Cardiff a arătat că valul mesajelor de pe rețelele de socializare care informează oamenii despre efectele negative asupra consumului de carne și asupra mediului s-a dovedit a avea succes în schimbarea obiceiurilor alimentare. Rezultatele au concluzionat că trimiterea de mesaje directe de două ori pe zi prin Facebook Messenger a dus la o reducere semnificativă a cantității de carne roșie și procesată consumată de participanți pe o perioadă de 14 zile. 

Participanții au raportat, în medie, că au consumat între 7 și 8 porții de carne roșie sau procesată în cursul săptămânii anterioare înainte ca mesajele de pe Facebook să fie trimise, care au scăzut apoi între 4 și 5 porții în a doua săptămână a intervenției și au rămas aproximativ la fel nivel la o lună după intervenție, informează Cardiff University. 

Specialiștii au legat consumul excesiv de carne roșie și procesată de un risc crescut de boli cardiovasculare, accidente vasculare cerebrale și anumite forme de cancer. Carnea este, de asemenea, un factor care contribuie la schimbările climatice, responsabil pentru aproximativ 15% din emisiile antropogene globale de gaze cu efect de seră.

Cu toate acestea, dovezile sugerează că există o lipsă de conștientizare a publicului cu privire la această problemă și că oamenii tind să subestimeze foarte mult măsura în care consumul de carne duce la schimbări climatice.

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

Termeni si conditii | Politica Cookie